2011. április 22., péntek

másra gondolok

New Scientist új (de nem a legújabb) számában a boldogságról olvastam egy cikket, miszerint ha a gondolataink elvándorolnak, kevésbé vagyunk boldogok, mint amikor arra gondolunk, amit éppen csinálunk, legyen szó mosogatásról, vagy biciklizésről. Fura, de teljesen egyetértek. Ha nem arra koncetrálok, amit csinálok, akkor vagy elkezdek izgulni azon, amin nem kéne (aminek a művészetét tanulom), vagy a Világmegállás Napjára gondolok (jan. 24.)

Mostanában Ghymes-t hallgatok a kocsiban, és én ilyet akarok, mert szerintem ez a nagyonigazi szerelem: "Templom mélyén hozzád simul az imám". Teljesen előttem van, ahogy a faluban minden vasárnap mentek templomban, és a fiú ott ül a lány mögötti 4. sorban, nézi nézi, nem érintheti, nem is beszélhet vele, de...

És mégegy random gondolat: kijött a PhotoFriday új kihívása, Minimalist címmel. rá fogok próbálni, ha találok képet, de megnézegettem a többiekét, és mindenki profi fotós, profi fotóval. Én vagyok az egyetlen közlegény (vagy kopasz?). Sevész, drukkolok magamnak, hátha egyszer noteworthy leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése