2011. április 12., kedd

bank

Szóval otthon csak bemegyek egy bankba, megmondom, hogy számlát szeretnék nyitni, és bámm, már szinte kész is van. Kábé félóra. Amikor ide a birkák közé megérkeztünk, összesen 3 számlát kellett nyitni, egy üzletiset, és kettő személyeset. Ez összesen majdhogynem 4 órát vett igénybe, miközben megkérdezték mennyit költök egy hónapban ruhára, mik a hobbijaim, mennyi időt töltök olvasással, szeretek-e utazni, ha igen, hova, milyen gyakran, milyen osztályon, miért fekete bugyit vettem aznap fel, és miért tangát. Fű.
Naésakkor ezzel megvagyunk, ám most az üzletis számla alá szeretnénk egy másodszámlát. Így bemerészkedtem a bankba, előtte pisiltem, egész napra dobtam pénzt a kocsimat őrző automatába (najó, nem őrzi), és sedertem is befelé. Ám egy pillanat alatt (itteni egyedi bank-időszámítással, tehát kb félóra) kiderült, hogy kell hozzá DrB is, így kaptam egy telefonszámot, amit majd hívjak fel, hogy tudjanak időt foglalni nekünk ahhoz a kollégához, aki ezt intézi. Óóóóóó, érzem én, nem lesz egy egyszerű menet ám. Keringőbe oltott szalszás robottánc.

Viszont legalább az a frankó idő van, amikor csodás tiszta kék az ég, élénk zöld a fű, fehérek a birkák. Ha ilyen marad, holnap megyek kirándulni, ma csak a kertbe merészkedtem ki olvasgatni. Nem engedem magam átrázni, bármikor eleredhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése