2011. április 20., szerda

Barát és beszéd

Pár napja megálltam - ahogy itten illik, az út közepén, végülis majd kikerülnek - és bezony lefényképeztem egy pár Birkabarátot. A kedvenc bambula:


Egyébként itt szeretnek az emberek beszélgetni. Ha bemegyek a városba, valaki midnig megszólít - ezt már mondtam, van ebben nagy adag kiváncsiság is. Viszont a boltban az eladók odajönnek, hogy minden rendben van-e, mit szólok az időjáráshoz, mit szólokm az esküvőhöz. És ma kijött a villanyszerelő - megnézni miért nem megy a mosógép (most hallom, hogy már megy) - az első mondata az volt, hogy deszép időnk van. És azóta is mindig mond valamit. (pl most, hogy menjek ki a napsütésre, mert lovely).

Na mindegy, az esküvői láz kezd rám is átragadni. Nem lehet könnyű egy életet kamerák előtt leélni, főként miután bemutatták a lány komplett családját főműsoridőben tegnapelőtt este. Hát van ott minden - és mostantól ők is a Royal Family-hez tartoznak. Szegények. Bár volt idő, amikor kinéztem egy kereszteződést Windsorban (majdnem utcasarkot írtam, de akkor lenne kis más íze is), ahol a királynő kocsija minden olyan pénteken, amikor a királynő le tud menni oda megfordul, hogy odaálljak, hátha észrevesz, és rájön, hogy én is a családba tartozom. Na az lenne a lovely. De mostanra erről letettem, főként mert meg kéne tartanom DrB-t szeretőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése