2011. június 20., hétfő

Termékvélemény: Max Factor: Smoky Eye Effect Eyeshadow

Mert én bedőlök a reklámnak, és engedek az olykor rámtörő sürgető vágynak, mely egyrészt vásárlásra, másrészt magam cicomázására kényszerít. Ha a reklám meggyőz, akkor napokig erre gondolok, hogy nekem az kell. Kell. És az esetek (most már csak) felében meg is veszem (régen 80-90% volt. Szerintem irdataln nagyon fejlődtem, főleg úgy, hogy itt a reklámok igen csalógatók, szemrevalók, nyálcsurgatók)
Na így vettem meg a Max Factor: Smoky Eye Effect Eyeshadow-t is. Azt ígérték, hogy tökéletes füstös hatást fogok vele elérni, mertugye ezzel még a bolondok is tudnak majd. 8 féle színkombináció van, szeretem a lilát, így egy ezüst-lila (silver storm) összetételt vettem (most már persze nem ezt venném, hanem kipróbálnám a bronze-haze-t). Szóval van a step 1 oldala, azt úgy kell, hogy a szemhéjra mindenhova kened, és a szemzugba egy kicsit. Ez a világosabb szín. A másik oldalával - egyértelműen step two - pedig a füstös hatást kell elérni. Ez az oldal kicsit hegyesebb, szóval nem bonyolult valóban. Utána ujjak kicsit összemaszatolni, és kész is.
Nem rossz. Kicsit nekem zsírosnak tűnik, így elvártam tőle, hogy pár óra alatt begyűljön szépen a redőzetbe, és ezt is teljesítette. Ha magammal hurcibálom, és mindig felfrissítem, akkor faja, de ahhoz nincs kedvem. Elvárom, hogy 6-8 órát ott maradjon a szemhéjpúderem ahova tettem (és nem a fürdő polcára gondoltam).

Összességében 5-ből 2,5-at adnék rá. Az ötlet jó, (szerintem egyébként sem olyan nagy kunszt füstös szemet csinálni), ezzel könnyen is megy. Jók a színek, nem túl erős, nappali, nem erőszakos viselet. Viszont nagyon nagy rosszpont, hogy nem marad a helyén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése