2011. június 2., csütörtök

feccs és csoda

Tegnap kinyitottam a fürdőszoba ablakot. Nem kellett volna, mert odafészkelt egy helyes és viszonylag hangos fecskepár, és leesett a fészek. Megnéztem, még nem volt benne tojás, de belesajdult a szívem. Meghallottam ma reggel is a sivalkodásukat, és örömmel jelenthetem, hogy nem adták fel, és építik a következőt. Szóval a fürdőben nem nyitunk mostantól ablakot. Illetve kinyithatjuk a másikat, de ott meg mintha valami légyfészek lenne, mert ha az nyitva van, beáramlik egy rajnyi légy.

Aztán meg ma reggel betettem a kontkatlencsémet, és eltűnt. De szőrén szálán. Csak azt vettem észre, hogy már nincs a szemeben, de sehol máshol sincs. Még szerencse, hogy nem ez volt az utolsó, mert lencse nlkül nem tudok vezetni.

Ja, és a ha a BBC Breakfast-ban mégegyszer azt mondjáék, hogy thank you very much indeed, akkor bemegyek hozzájuk, és rendetcsapok, kiosztok pár sallert (vagy mit), mret ultraidegesítő. Viszont nincs msot időm itt irogatni, mert írom a szakdolgozatomat. Pfúúújj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése