2011. június 8., szerda

fogyókúrákról

Nem azt állítom, hogy nagyon túlsúlyos lennék, de pont egy kicsivel több van rajtam, mint kéne (na és ami eddig volt. Az eddig az a cigi nélkül töltött egyév előtt időszakot jelenti). Szóval próbálok pár kilótól megszabadulni, és ez standard állapot az életemben. Olvasgattam a fogyókúrákat, és egyre kevésbé tetszenek. Egyhangúak, egyoldalúak, és mindemellett szenvedősek - fel is adtam. A még talán legjobbnak nevezhető a szétválasztós, abban látok rációt, de pl a narancsos nagyon durva. Narancson, tojáson, tejfölön lehet élni egy hétig. Meg van a krumplis. Nagyon szerestem a krumplit, minden formában. Hamarabb eszem meg egy  adag sült/főtt/akármilyen krumplit, mint egy csík csokit. De hogy napokig csak azon éljek.... úgy érzem utána csak keményítőből állnék. Szóval a következőket tartom be: délelőtt gyümölcsöt eszem, reggelire mostanában gyümölcsturmixot készítek, abból DrB is behörpint egy pohárkával. Ebédre jöhet valami durvább, hús salátával, kis pizza hús nélkül (és lehetőleg sajt nélkül), főzelék, leves, bármi - főként próbálom figyelni, hogy mit kívánok, mert az elárulja, mi hiányzik. Próbálok mindig valami nyers zöldséget is enni bele. Ha délután nagyon ehetnékem van, esetleg pár szem mag, néha joghurt, vacsora pedig vagy csak simán saláta, vagy az ebéd megint, csak fél adagban. Egy héten egyszer halat eszünk, és a húst próbálom minimumra csökkenteni. Vöröshúst csak nagyon ritkán eszem (bár gyakrabban, mint amikor egyáltalán nem ettem), csirkéből csak mellet. Ez nem valami egészségügyi megfontolás, egyszerűen nem szeretem a húst, nem bírom az ízét. Kenyeret ha eszem (kéthetente kb), akkor próbálom magosra venni a figurát, vagy magam megsütni. Salátába gyakran teszek csírákat.

És még mindig úgy érzem, hogy nincs bennünk elég vitamin, vagy ásványi anyag. elkezdtem utána nézni mi miben van, mire kell. Pl cink, vagy magnézium.... vagy tegnap az E vitamin, és a sokféle B vitamin. Mivel ez új, eddig ezzel nem foglalkoztam, kifirnyákoltam, miért van ez. Hát mert itt, a Birkák Földjén mindenre ráírják, hogy miből mennyi van benne, és hogy az mennyi a napi ajánlott adaghoz képest. Felhívták a figyelmemet, és az nem nyugszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése