2011. november 6., vasárnap

Curb your enthusiasm vélemény, az első évad alapján

Már mondtam, hogy sorozatfüggő vagyok, sok sszart megnézek. Ezt teljesen véletlenül találtam, itt mondjuk adjék TV-ben, otthon ha jól tudom nem, csak DVD-n jelent meg, Félig üres címmel.
Az első rész után azt hittem, hogy sosem nézek meg még egy részt belőle. Aztán egyszercsak rávettem magam, és végignéztem a komplett első évadot.... és megérte. Egyes helyeken visítva röhögtem, annyira jó. A karakter emlékeztet a mailvadászra, megy ártatalnul az életén át, és aztán valahogy mégis beleköt valakibe, vagy belékötnek, mindenesetre random emberekkel kezd el veszekedni, és a végén mindig ő jön ki hülyén. Larry David hatalmas, pont jó karakter erre, ráadásul úgy csinálták meg, mintha doku lenne, vagy valóságos, rendezés és egyebek nélkül. Néha belépnék a képbe, és megmondaném nekik, hogy bázzeg, hát hallgassátok már meg egymást! Nagyon kiváncsi vagyok a többi évadra, valőszínű ma elkezdem.

Összességében 10/9 pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése