2011. július 21., csütörtök

Modern Family és én

Kezdem a rövidebbel: a mai eredményem egészen kiváló lehet, főleg hétfőhöz képest, szóval bizakodó vagyok, hogy...


és a Modern Family vélemény
kép innen: flowtv.org 
Elkezdtem nézni, mert nem hallottam rosszat, és egy ilyen sorozatbuzinak, mint én, ez pont elég. Az első résztől tetszett, főként a stílus miatt. Nem beleröhögős, amit a Jóbarátok-ban viselek el egyedül (bár magyar szinkronnal ott sem, mert katasztrófa), viszont ilyen kamu dokuhangulata van, tehát olyan, mintha reality TV-t néznél, a szereplők néha kanapén ülnek és beszélnek a kamerába, meg egyébként is van, amikor belekukkantanak a szemedbe, cinkossá válsz te is. Tetszik. Egyébként 3 szűkebb családról van szó, akik rokonok, van az apa (Elbándi), aki itt már kellően öreg, de van egy bomba kolumbiai felesége, és egy gömböc koravén kávéivó 10 éves mostohafia - ez az egyik család, aztán van a lánya, annak a férje és 3 gyereke, két kamaszlány és egy kiscsávó; valamint egy fia, akinek 5 éve van pasija, és most fogadtak örökbe egy kislányt. Ez az alap, és akkor így kerülnek mindig valamilyen helyzetbe, természetesen tematikusan feldolgozva ezt-azt, barátságot, félelmet, apaságot, satöbbit.
Kifejezetten élvezem, nekem összességében 10-ből biztos 9. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése