2011. október 15., szombat

k vs c

No, hát itthol végre, pár pálinka után vagyok, szóval gond, az most nincs. Erre vártam már egy ideje, hogy ez legyen. Gondnélküliség.
És ócska TV. (nemcsak itthol, van az mindenütt. Igen, ma a pályinka beszél)
Na, de szombat este van, és ilyenkor mindenütt az X megy. Itt a faktor, ott a factor. Névban csak ennyi, de egyébként az a pár óra (konkérte 6) amit én most azért utaztam, hogy most itt jólérezhessem magamat a panyolaival, kevés a minőséget leírni. Ez itt a Magyarnemzet Bestmagazinja. Nem leszólni akarnám az itthoni tehetségeket, de akik kint kiestek az ultsó 32-ből is többet tudnak élből, mint akik itt a finalistákként előadták magukat. A 12-ből egy sem mehetett volna ott semedddig sem. Najó, max 3. Tényleg nem fikaként, leszólásként, vagy rosszmájból (egyre rosszab májból, így a pálinka után), de ez vékony. És nem csak ez, hanem a show, a műsor minősége is csak halovány, de ultrahalovány utánzat. Látszik a pénz.

no, akkor most szerelmem pálinka légy az enyém.
Mert én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése