2011. október 31., hétfő

bort cimkéjéről

kép innen:
http://sipyourstyle.com.au/?tag=padthaway
Ma ünneplek. DrB mlóeban, így egyedül. Ehhez vettem egy üvegcse bort is, és szokás szerint címke alapján választottam. Ez most a Morse Code, egy ausztrál száraz vörösbor (Henrys Drive borászatból levő Shiraz), ahogy néztem nem túl népszerű itt a neten. Valóban kissé savas, savanykás, de szerintem kellemes, erős, szinte mellbevágó. Pont ez kellett nekem most.
Naszóval címke alapján választottam, aszerint szoktam legtöbbször. Volt egy jobb is, már bánom, hogy nem arra mentem rá, de eljön még az ő ideje, és akkor megmutatom. Az frankesz volt.
Ez is jópofa szerintem, bár a képen nem Shiraz van, hanem Chardonnay, de a lényeg ugyanaz.





And now something completely different


Az tudja valaki, hogy a ntegeri sügérnek milyen íze van? Nagyon hal? vagy olyasmi, mint a tőkehal? Már olyan sokat hallottam, hogy kipróbálném, de finnyásságom, és halnemszeretetem megakadályoz. Merjek venni? Mivel nem tudom milyennek kéne lennie, megy a para, hogy elbúrom, és elvileg akkor pocsék. Nos?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése