2012. augusztus 11., szombat

Gyümölcskenyér

Ismét egy Good Food-os recept, nem is rossz...

Szóval 250 gr lisztet kell összekeverni 175 gr porcukorral (én éppen 130 gr-t ha tettem bele, de szerintem még ez is sok), 175 gr vajjal, 2 nagy tojglival, 1 cs vaníliás cukorral, 1 cs sütőporral. És kész. Én még azért tettem bele citromhéjat és levet egy keveset. Szóval robotgéppel összekeverni, majd kivajazott kenyérformába (aljára sütőpapír!) a harmadát belelapátolni, jöhet a gyümölcs fele, majd megint egy harmad tészta, majd megint gyümi, és végül az utolsó réteg tészta. Persze ez nekem így ebben a formában nem ment, mert a massza nagyon ragad, szóval a felét nagy nehezen bevarázsoltam a formába, majd jött az összes gyümi, majd a másik fele.
180 fokon 1 órát kell sütni.

Finom lett, csak kevés benne a gyümölcs, és asszem kicsit kiszárítottam. No, legközelebb ügyesebb leszek.

Ha kész hagyni kihűlni, a tetejét lehetne díszíteni pl csokival, vagy egyébbel. Ők valami furaságot javasolnak a tetejére, már nem tudom mit, de még több gyümölcsöt.

UPDATE:
megcsináltam mégegyszer. A titok a tojásban rejlik, szóval vagy 2 db nagy tojás, vagy 3 kicsi legyen benne, és mennyei lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése