2011. augusztus 30., kedd

Csapolás

Az köztudott, és nem is akarom csépelni, hogy itt, Birkaföldén a csapok másként vannak, mint otthol. Külön van a melegvíz és a hideg víz csapja. Szerintem nem olyan nagy gond ez, mert a mosdót meg lehet tölteni így langyos vízzel, tán még gazdaságosabb is, mintha fogmosás alatt végig folyatnád a vizet. Szóval a fürdőszobában már megszoktam. Na de a konyha.... az egészen más. Most itt nekem olyanom van, hogy egytálas mosogató, külön hideg, külön meleg csappal. Namost ha bedugom, megtöltöm, és beleteszem a mosószert, nem tudok öblögetni. Ha nem töltöm meg, hanem folyóvízben, akkor meg leég a kezem. Szóval ez most még nekem is megszoknivalót kíván. 

(no most ide képet töltöttem volna fel, de itt valahogy nem lehet....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése